Cerita ESp (02): Soya Non-GMO


Adik: Kak, sebelum ni akak citer tentang protein kan? Apa lagi kepentingan protein ni? Eh akak citer dulu laa pasal ESP? Cam best la pulak dengar... 

Kakak: Haa.. So far dah faham kan? Protein ni la binaan asas manusia. Penting utk kesihatan tubuh, bantu menghasilkan hemoglobin, bantu kuatkan sistem imun dan sebagainya. 

Mana nak amik protein? Dari makanan kita seperti daging, ayam, ikan, telur, dairy products, kacang-kacang, bijirin dan sebagainya.

Tapi ESP Shaklee diperbuat daripada soya NON-GMO.

Adik: Apa maksud NON-GMO?


Kakak: Maksudnya soya ni tak diubah secara genetik. Memang ditanam secara semulajadi atas tanah.

Lepas tu Shaklee memang tekankan kualiti soya, bukan sebarang depa amik. Depa kenalpasti dulu pembekal, ada spesifikasi yg dah Shaklee tetapkan. Kalau tak dipatuhi, Shaklee reject.
ESP Shaklee memang dipantau secara ketat di bawah Identity Preservation Program (IPP) bermula dari benih sehingga proses pengeluaran.

Yang bestnya, soya ESP ni dibasuh dgn air dan bukan alkohol. Lepas tu ianya diproses menggunakan suhu yg rendah untuk menjaga kualiti dan supaya protein yg ada di dalamnya terpelihara. Wahhh cam cikgu yuu.. Hihii

Adik: waaaa sampai gitu.. Lagi lagi?

Kakak: Hahahaa... Tutup mulut tu dik, masuk lalat kang.Insyaallah nanti kita sambung lagi ye^^

Untuk bulan ini, berbaloi-baloi dibuatnya. Penjimatan berganda. Beli 6 canister ESP, jimat RM324. 
Dapat pula:
  • PERCUMA 1 canister ESP
  • PERCUMA Keahlian Shaklee (seumur hidup)
  • dan BONUS TUNAI RM????
Jangan lupa, tawaran harga HEBAT hanya berlaku pada bulan Mac ini sahaja.

Ada apa dengan Promo Mac 2014?

1) Free setin ESP berharga Rm150. Terpulang korang nak guna sendiri or jual.
2) Free membership. Jimat RM65. Tak nak jadi ahli? Takde masalah. Tapi faedah ke 3 bukan untuk anda la yer.
3) Cash bonus masuk ke akaun next month. So, rugi la sapa2 yg tolak faedah no 2 tu. Bonus masyuk akaun I la.. *wink *wink

nota: Pre Order juga dibenarkan.


Nak beli 1? Pun boleh jugak. Harga runcit biasa RM150. 

0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.