Kebaikan Nutriferon Shaklee: Terbukti 100%

Assalamualaikum sayang2 semua. Apa khabar hari ini? Yana doakan semuanya sihat2.

Sekarang ni musim sakit2 kan. Tambah dengan cuaca sekarang yang berjerebu. Demam tu dah jadi perkara biasa. Pastu asal demam je mula nak telan paracetamol. 

Sama macam yana dulu2. Dalam handbag wajib sediakan paracetamol. Bila rasa nak demam je, terus telan. Tapi sekarang botol paracetamol dan campak jauh-jauh dah.
Seriously yana nasihatkan sayang2 untuk stop ambil paracetamol sebab boleh menjadi punca sakit buah pinggang. Tapi, kalau tak makan paracetamol macam mana nak hilang demam? 

Haaa...jom bertukar kepada Nutriferon shaklee. Lagi hebat dari paracetamol :) Rasanya pun manis2 buah. Kanak2 pun boleh ambil.

Nutriferon penggalak imunisasi (immune booster) merupakan ciptaan pakar imun, Dr Kojima dari Jepun. Nutriferon sangat digalakkan diambil oleh mereka yang mempunyai masalah ANTIBODI yang LEMAH, SENANG SAKIT dan sakit yang lambat recover. 

Nutriferon sangat digalakkan untuk diambil bagi: 

1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.
2. Ibu yang menyusukan anaknya di mana anaknya sering demam atau sakit yang berpanjangan.
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.
5. Mereka yang sering stress.
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepaket sehari.
8. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema. 

Bagaimana Nutriferon bertindak? NutriFeron MENINGKATKAN INTERFERON semulajadi badan dan sekaligus MENGUATKAN TINDAK BALAS IMUN badan. Sayang2 kini dah tak perlu ubat-ubat yang banyak lagi!


0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.