Vivix Shaklee: Bonus buat Mama



Alkisah semalam: 
Semalam tengah tolong mama masak, tetiba mama mengeluh sakit kaki.
Terdetik nak tanya, mama makan Vivix tak?
Rupanya dah beberapa minggu tak makan sebab dah habis.
Bila tanya kenapa tak bagitau, kata mama Vivix mahal.
Patut lah, Vivix yang daku beli, mama tak ambil lagi.
Semalam juga, terus suruh mama telan 1 sudu.
Seminggu lepas tu, mama bagitau sakit kakinya dah kurang.
Kalau dikira pengorbanan wakil2 Allah ni membesarkan kita
Tak tertanding dengan harga 1000 botol vivix pun
sementara ku mampu, akan ku berikan yang terbaik untuk mereka

Alhamdulillah, syukur dgn rezeki Allah....
Walaupun saya kerja biasa2 aje
Tapi dengan bisness Shaklee, saya mampu berikan yang terbaik
Terutama buat keluarga tersayang

Sebenarnya, vivix ni takde la mahal mana kalau beli dengan harga member.. 
Tapi nak dapat harga member, kenalah join member! 
Sebotol boleh tahan dekat2 2 bulan! 
Pastu kalau beli 2 botol terus dpt free register membership
Bulan seterusnya dah start dapat bonus walaupun makan sendri! 


0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.