VIDEO: Apa Istimewanya Vivix?


Assalamualaikum semua, lama rasanya tak update apa-apa. Rindu pula rasanya. Ok, kali ini saya nak share apa istimewanya Vivix Shaklee. Jom kita tengok video kat bawah ni dulu, lepas tu saya cerita satu-satu ye.

Video: Apa istimewanya Vivix Shaklee?

Macam mana rasa lepas tengok video ni? Rasanya nak ambil Vivix sekarang juga kan? Hehe.

Untuk yang internet slow nak tengok video ni, saya akan kongsikan serba sedikit mengenai keistimewaan Vivix Shaklee ni.

Vivix ni membantu kita dalam memperbaiki DNA sel. Salah satu sebab DNA kita rosak ialah akibat radikal bebas yang menyebabkan proses penuaan berlaku dengan begitu cepat.

Bahan utama yang terkandung dalam Vivix adalah Muscadine Grape yang tinggi dengan kandungan resveratrol.

Bila DNA sel dah elok, maka mudahlah segala nutrien yang kita ambil tu menyerap. Betul tak?

Vivix ni juga mempertahankan sel kalau ada unsur-unsur yang nak merosakkan sel tu. Kiranya jadi agen pertahanan. Fuhhh, power tau Vivix ni.

Jangan ada yang tak tau ye, Vivix ni juga memberi tenaga pada sel. Wahhh, boleh main beri tenaga pula ye. Bila sel dah elok, ada sistem pertahanan yang bagus, maka sel akan aktif.

Vivix ni meningkatkan prestasi sel. Sel yang elok, mempunyai sistem pertahanan yang baik serta aktif dan seterusnya akan meningkatkan prestasi sel. Jika prestasi sel dah meningkat, maka sistem organ dan prestasi tubuh jadi lebih baik.

Jadi, apa yang kita nak rawat dulu adalah sel. Barulah tubuh badan kita sihat dan cergas.

Walau apa pun, Vivix sekadar usaha, semuanya dengan izin Allah jua. Allah Maha Penyembuh.


0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.