Menyesal Beli Shaklee Collagen Powder

Sekarang ni kan tengah promosi sakan Shaklee Collagen Powder. Untuk peminat setia Shaklee Collagen Powder, inilah peluang yang ditunggu-tunggu. Untuk yang baru nak mencuba Shaklee Collagen Powder ni, peluang yang sangat bagus juga untuk anda. Tetapi rata-rata mengatakan menyesal sangat beli Shaklee Collagen Powder.

promosi shaklee collagen powder
Shaklee Collagen Powder
Kenapa saya katakan ramai yang menyesal beli Shaklee Collagen Powder? Sebab utamanya Shaklee buat promosi ni sekali je setahun. Ramai yang menyesal sebab beli bukan masa promosi.

Sekarang ni Shaklee buat promosi sehingga hujung bulan September 2014. Sebulan Shaklee buat promosi tau. Untuk yang dah menyesal tu, inilah masanya nak tebus balik kekesalan anda.

Shaklee buat promosi beli 6 percuma 1. Nampak banyakkan kena beli 6 baru dapat percuma 1. Apa yang boleh saya katakan, walaupun nampak banyak tapi ramai yang menyesal sebab tak rembat masa promosi Shaklee Collagen Powder ni.

Hakikatnya nampak banyak beli 6 tapi manfaat yang anda dapat juga berganda-ganda lagi banyaknya.

Saya akan ceritakan apa yang berganda-gandanya yang akan anda dapat bila rembat 6 kotak Shaklee Collagen Powder ni.


BELI 6 KOTAK Shaklee Collagen Powder

Anda dapat
✔FREE membership (JIMAT RM65)
✔FREE postage (JIMAT RM 10/RM20)
✔FREE 1 BOX Shaklee Collagen Powder (JIMAT RM298)
✔FREE 444 UV points (mata belian terkumpul)
✔BONUS TUNAI RM80 (Shaklee bank in pada bulan berikutnya)
✔Diskaun 20% DARI harga pasaran (ANDA JIMAT sehingga RM360 bagi 6 box Shaklee Collagen Powder)

Banyakkan manfaat yang anda dapat. Cepat rebut peluang keemasan ni.


1 comment... add one now

husna zahidi husna zahidi 11 September 2014 1:24 PG
wahh consumer shaklee mmg tak patut lepaskan peluang mcm ni..:)

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.