Cara Berkesan Buang Whitehead & Blackhead Supaya Suami Tak Berkelip Memandang

Cuba sentuh muka kita sekarang. Perasan tak di sekitar hidung dan tepi-tepinya ada bintik-bintik hitam dan putih yang melekat dan rasa kasar je. Sekali tengok kat cermin macam duri-duri tumbuh dari kulit. Ini kita panggil whitehead dan blackhead.



Geram tengokkan? Tangan ni gatal-gatal nak pijit bagi keluar whitehead dan blackhead tu. Ini Yana nak kongsikan cara mudah nak buang whitehead dan blackhead supaya muka kita licin dan tidak berpasir.

Untuk yang tak tahu nak bezakan yang mana satu whitehead dan blackhead, Yana ada kongsikan artikel sebelum ini dengan lebih details lagi berkenaan whitehead dan blackhead. --> KLIK SINI

Cara ini paling senang dan berkesan untuk buang whitehead dan blackhead. Yana perkenalkan Nutriwhite Gentle Action Makeup Remover. Jangan ingat Makeup Remover ini untuk orang yang bersolek sahaja tau.

Gentle Action Makeup Remover

Tu lah kan, kita selalu fikir yang pakai makeup sahaja kena guna Makeup Remover ini, tapi kita tak sedar kulit muka kita sentiasa terdedah kepada bermacam kotoran tak kira sama ada melalui udara, air, produk kosmetik mahupun sentuhan.

BACA: Masker ESP & Vitamin E : Whitehead & Blackhead Hilang


Kotoran kat muka inilah yang membentuk whitehead dan lama-lama boleh mengakibatkan blackhead dan seterusnya membentuk jerawat yang degil serta parut yang hodoh. Eeeeeee, seramkan?

Jadi, selain pencuci muka, sebaiknya, memang kena gunakan juga makeup remover untuk membersihkan kotoran ini sekalipun kita tak pakai makeup. Kalau kotoran ini dah menyumbat ke dalam pori-pori tanpa dibasuh, alamatnya senanglah nak naik jerawat dan seterusnya ada parut yang hodoh. Mesti kita tak nak benda ini jadi kat muka kita kan?

Mungkin anda akan kata,

"Saya dah cuci muka akak, dah bersih dah, kenapa nak kena guna Makeup Remover lagi. Lagipun, saya tak makeup pun."

Ya, betul, pencuci muka membersihkan kulit muka kita tapi hanya di permukaan sahaja tau. Tapi, Makeup Remover ini boleh hilangkan kotoran ke dalam liang pori kita.

Kotoran yang kat dalam liang pori inilah yang kita nak buang sebelum parah menjadi whitehead, blackhead, jerawat serta parut yang hodoh.

BACA: Cara Mudah Hilangkan Whitehead & Blackhead: 100% Berkesan


Ramuan Makeup Remover Shaklee memang diperbuat daripada bahan semulajadi terpilih, antaranya:
1. Tunas Pokok Bic:- bertindak lembut untuk menyingkirkan kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit.
- kaya dengan phytostimulines yang membantu untuk stimulate metabolisme pada sel-sel kulit: hasilnya lapisan micro-relief pada lapisan epidermis kulit lebih halus dan kelembapan berkekalan.
2. Aloe Vera:- menyegarkan dan menegangkan kulit.

Makeup Remover Shaklee ini sama sekali tidak melekit, tidak berminyak dengan aroma yang menyegarkan. Ianya juga sesuai untuk semua jenis kulit. Tindakannya juga pantas menunjukkan kesan dan ramai yang dah jatuh cinta dengannya termasuk Yana sendiri.

Untuk kesan yang lebih baik, elok gunakan bersama dengan vitamin penting untuk membantu dari dalam.

Jom kita tengok apa kata mereka yang dah berjaya buang segala whitehead dan blackhead ini.

Sangat lembut sapu di muka

Kenapa whitehead dan takde?

Kulit muka lembut dan licin

Keluar habis daki-daki putih

Habis keluar semua sel kulit mati


0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.