Basic H Shaklee: Pembantu Rumah Pilihan Ibu-ibu

Apa khabar surirumah sekalian? Hah, hari ini Yana nak perkenalkan pembantu rumah pilhan Yana dan Yana yakin ini juga merupakan pembantu rumah pilihan ibu-ibu. Apa lagi kalau bukan Basic H Shaklee. 


Mana satu pembantu rumah pilihan ibu-ibu?


Kenapa kita perlukan pembantu rumah ni? Sebab utama untuk membantu kita memudahkan lagi urusan kemas mengemas rumah ni. Setiap rumah mesti ada sebotol Basic H ni.

Untung sangat-sangat ada Basic H ni sebab hampir semua kerja rumah guna Basic H ni. Lagi satu, basic H ni juga membantu kita menyelesaikan kerja rumah dengan selamat, bebas bahan kimia dan yang paling penting lembut pada tangan. 

BACA: Tips Mudah Buat Lantai Rumah Bersih & Berkilat

Basic H ni juga berkuasa menghilangkan kotoran di permukaan baju,lantai dan dinding.

Dengan hanya beberapa titik saja pengunaanny. mampu membantu kita membersihkan permukaan cermin, dapur, lantai, tandas.

Lagi satu, sebotol Basic H ni boleh tahan sehingga 6 bulan. Harganya pun jimat, tak sampai ratus-ratus pun.

Jom kita tengok hasil daripada penggunaan Basic H ini.

Biarlah gambar yang berbicara.
Testimoni 1 : Dapur yang dulunya karat, setelah mengunakan Basic H kelihatan berkilat dan idak perlu bertukar kepada yang baru..Sangat menjimatkan..
berkilat dah aih dapur mummy
Testimoni 2 : Lantai menjadi lebih berkilat daripada biasa. Sememangnya menakjubkan. Siapa yang tidak mahu lantai rumah berkilat, berseri.....
Berkilat sakan lantai mummy ni

Ibu-ibu semua berminat nak dapatkan pembantu rumah macam yang Yana guna ni, jangan segan-segan hubungi Yana.

Ini ada banyak lagi kelebihan pembantu rumah Yana ni. Pendek kata, tak rugilah ada pembantu rumah macam Basic H ni.
  • untuk cuci sayur dan buah-buahan sebelum masak dan beri anak makan.
  • cuci luka atau melecur dan ianya buat luka /lecur cepat kering
  • untuk membersihkan meja makan rumah dan rak dapur supaya semut tak memenuhi ruang tersebut
  • untuk pastikan sinki tak tersumbat
  • buat tuam kepala anak saya bila mereka demam.
  • mandikan anak saya dengan basic H bila mereka kena gatal-gatal atau gigitan serangga.
  • untuk keluarkan gula-gula getah yang melekat pada baju atau pakaian anak-anak dengan senang sekali
  • untuk lap cermin rumah supaya lebih bersih dan bersinar.digunakan untuk mencuci botol susu anak serta lampai pakai semula [ cloth diaper] dengan lebih bersih.

Sangat membantu dalam tugas harian Yana. Jadi Yana syorkan agar ibu lain juga dapatkan sebotol Basic H ni.

Letka je kat rumah, senang. 

Sebotol RM46 sahaja. Tahan berbulan-bulan. 



0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.