3 Sebab Utama Berlumba-lumba Daftar Ahli Shaklee

Setakat hari ini, begitu ramai berlumba-lumba rebut peluang mendaftar sebagai ahli shaklee. Dan ramai yang mendaftar ini bukanlah mahu berniaga tapi mahu kekal menjadi ahli shaklee.  Kenapa begitu ramai berlumba-lumba nak jadi ahli shaklee tapi tak nak berniaga?



Sebabnya kenapa mereka semua memilih mendaftar sebagai ahli shaklee ialah:

1. Penjimatan Berganda


Katakan mereka ini ialah pengguna tegar produk shaklee. Setiap bulan boleh dikatakan ada sahaja produk shaklee yang hendak dibelinya.

Jika mereka mendaftar sebagai ahli shaklee, mereka dapat penjimatan berganda. Jimat macam mana tu?

Sebagai contoh, harga runcit satu tong Energizing Soy Protein (ESP) ialah RM150. Jika mereka mendaftar sebagai ahli shaklee, mereka dapat penjimatan sehingga 20-30% lebih murah lagi dari harga runcit. Harga ahli untuk ESP ialah RM128.26 include GST.


Sangat ketara kan perbezaan harga? 

Memang jimat sangatlah jadi ahli. Duit tu boleh digunakan untuk buat belanja makan. Itu baru satu produk, kalau banyak lagi produk, banyak lah lagi jimatnya.

2. Ahli keluarga juga menggunakan produk Shaklee


Bukan diri sendiri sahaja yang menggunakan produk shaklee, malah ahli keluarga juga berminat untuk menggunakan produk shaklee.

Ini disebabkan kesan positif yang dialami oleh mereka sendiri. Apabila mendapat kesan positif, mulalah memborong untuk ahli keluarga supaya sama-sama rasai kesan positifnya. 

Ramai yang Yana dapati membuat belian sehingga ribuan ringgit setiap bulan tapi tidak minat berniaga pun. Tapi kenapa beli banyak-banyak produk shaklee sedangkan tak berniaga pun. Sebab mereka membuat belian dengan banyak ialah mereka teruja membeli untuk keluarga dan juga rakan-rakan selepas melihat kesan positif yang mereka sendiri alamai.

Kelebihan bila mendaftar sebagai ahli shaklee ini ialah akan layak dapat bonus yang tak disangka-sangka apabila membuat belian dengan banyak. 

Siapa sahaja dalam Shaklee layak dapat bonus dengan perkiraan tertentu walaupun niat asalnya tidak mahu berniaga.

Jangan terkejut juga melihat mereka yang aktif berniaga Shaklee sekarang sebenarnya pada awalnya juga tidak mahu berniaga shaklee.

3. Ulang order berkali-kali


Apabila dah cuba sekali dan dapat rasai kesan yang positif, takkan nak berhenti beli kan? Tambah-tambah produk shaklee merupakan produk semulajadi dan berkualiti.

Rangkaian produk Shaklee tidak terhad kepada vitamin, malahan ada juga pencuci muka dan set penjagaan rumah seperti pencuci lantai Basic H dan juga pencuci baju.

Penapis air yang boleh dibawa ke hulu ke hilir pun ada dijual dalam Shaklee. 

Apa yang boleh Yana katakan ialah majoriti pengguna tegar Shaklee ini akan membeli produk Shaklee untuk kali kedua dan seterusnya. Dan akan mencuba juga pelbagai rangkaian produk Shaklee.

Sepanjang mendaftar sebagai Ahli Shaklee, lebih daripada 10 produk Yana telah cuba. Antaranya pencuci baju, basic H, herbal blend dan juga rangkaian set pencuci muka.

Apa yang boleh Yana katakan ialah berniaga Shaklee ini unik. Tak ada beza pun antara ahli biasa yang mendaftar dengan ahli yang ingin berniaga. 

Yuran untuk mnedaftar Ahli Shaklee ialah RM79. Yuran hali tidak minat berniaga pun RM79 dan yuran ahli yang minat berniaga pun RM79 juga, Tiada beza. Lagi satu, tak perlu susah-susah beli pakej sampai beribu-ribu.

Yang lagi unik , yuran ini ialah sekali seumur hidup dan tidak perlu renew.

lagi satu, tak perlu susah-susah kekalkan pembelian setiap bulan atau setiap tahun. Jika dah beli bulan ini dan bulan depan tak nak beli, tak ada adalah, keahlian Shaklee masih kekal. 

Jika anda seorang pengguna tegar Shaklee, Yana sarankan anda mendaftarlah sebagai ahli shaklee. Bukan apa, sepanjang bulan Mei-Oktober 2015 ini, Shaklee julung-julung kalinya buat promosi.


Shaklee akan berikan sebotol Vita-Lea secara percuma kepada ahli baru yang mendaftar beserta pembelian. 



0 comment... add one now

Pihak EELLEEBEAUTY sangat menggalakkan komentar dari para pengunjung di ruangan komen yang disediakan. Namun kami berharap para pengunjung dapat memberikan komen yang positif dan mengelakkan komen berbaur politik atau perkauman. Segala komentar yang dilontarkan adalah pendapat peribadi pengunjung tersebut dan tiada kaitan dengan pendapat kami.